ÖĞRETMEN ama bu torpaqlarda MÜELLİMELİKDİR vazifem...






30 Ocak 2011 Pazar

Özdemir Asaf'tan Karışık Dizeler

-Benimle ömür geçer mi ki !..Dedim. Senle geçirmeye ömür yeter mi ?..Dedi. İşte bu bana bir ömür yetti...

İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri? Yoksa insan, büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri?

'Dünyanın nüfusu ikiye bölünüyor,
Yarısı sen oluyorsun, yarısı ben..
Sonra ikimiz bir bütün oluyoruz.
Kimseye sezdirmeden.'


Gelmedin önemli değil, ama gelseydin; önemli olurdu..

İnsanlar gelmeleriyle yalnızlıklarını dağıtanları severler, gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar...

Seni bulmaktan önce aramak isterim.
Seni sevmekten önce anlamak isterim.
Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de,
Sana hep, hep yeniden başlamak isterim.

-Kendi bahçesinde dal olamayanın biri
Girmiş bahçeme ağaçlık taslıyor


-Ama ben en çok şeyi en kısa zamanda sana söyledim...Yalnız sana...


Meğer ben ŞAİR okumamışım da ondan şiir sevmiyormuşum..
SEVMEYE başladım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder