ÖĞRETMEN ama bu torpaqlarda MÜELLİMELİKDİR vazifem...






13 Şubat 2012 Pazartesi

Sandra Bullock`tan beklenmeyen bir tarz

Sandra Bullock dediğimde aklıma ya romantik komedi ya da aksiyon gelirdi. Ve benim için çok da aman aman bir oyuncu değildi. Onun olduğu terazinin diğer kefesinde hep aklıma Julıa Roberts gelir ve Roberts'in kefesi fazlasıyla ağır basardı.
Ta ki bu filme rastlayana kadar.

The Blind side filmimizin adı. aslında Ekim gibi izledim ama buraya eklemediğim yeni aklıma geldi. Tamam Roberts'i hala geçmiş ya da kefesini bastırmış değil ama bu filmdeki oyunculuğuyla Bullock gözümde hızla yerini yükseltti:)Tabi benim gözüm sinema dünyası için olmasa da bi kaç arkadaşım tarafından iyi ölçüt olarak kabul edilir.
Filmi benim gözümde etkileyici yapan birinci öğe yaşanmış olması, ikinci öğe eğitimle alakalı olması,üçüncüsünü ise hatırlamıyorum:))Çok zevkli ve mesajı bol bir film.
Ama filmde mükemmel bir şekilde Hristyan ve Amerikan kültür propagandası yapılmış varoş zenciler temiz beyazlar. Zenciyi temizleyen beyazlar. Deterjan reklamına döndürdüm filmi. Bu mekanın saatiyle 00.24 te aklıma bu film geldi unutmadan yazıyım dedim. Yoksa biliyorsunuz hafızamın tozlu sayfalarına düşüp açığa çıkamayacaktı.
Selametle veee yine yazabilmek ümidiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder