ÖĞRETMEN ama bu torpaqlarda MÜELLİMELİKDİR vazifem...






18 Haziran 2009 Perşembe

BEN DE ORDUMU SEVMEK İSTİYORUM

Genelkurmay Harekat Başkanlığı için hazırlanan belgelere müteakiben yapılan basın toplantısında Tuğgeneral Metin Gürak’ın açıklamasına bir gazeteci:”Böyle bir belgenin varlığı mı soruşturulacak yoksa nasıl sızdığı mı?” diye sordu. Günak ise konunun tüm yönleri ile incelenmesi dedi.
Şimdi belgelerde geçen şu ifadelere dikkatinizi çekmek istiyorum: “Ev baskınları yapılacak, bu baskınlarda alevi düşmanlığını körükleyici bilgi ve belgelerin bu evlerde bulundurulması SAĞLANACAKTIR. Evlerde silah ve mühimmat bulunması SAĞLANARAK Gülen cemaati ‘silahlı terör örgütü’ ilan edilecek.” Ve daha bir sürü edilecek, sağlanacak, bulundurulacaklı edilgen ifadeler…
Şimdi de size bir insanı anlatmak anlatmak istiyorum..
Öyle bir insan düşünün ki gurbeti, ülkesinin özlemini, hasretini sırf ülkesi için milleti için sineye çeken…
Öyle bir insan ki bulunduğu bütün ortamlarda sözü millet, ülke, devlet, asker sevgisine getiren. Sevdası gönlünde ki bu ateşi sinesinden taşmış ta dünyanın 115 ülkesine giden yüreklere aksetmiş…
Öyle bir insan diyorum ki ne malı ne mülkü, ne de serveti olan… Ama dünyanın her yerinde ona açılan binlerce kapısı bulunan. Öyle bir insan ki bütün sevenlerinden sevdiklerinden ayrı düşse de yeni gönüller bulan yeni akisler edinen…
Öyle bir insan ki, şu küresel dünyada herkesin pay diye ortalıkta koşuşturduğu şu yeryüzünde dünyalık hiçbir yatırımı olmayan tek yatırımı insan olan… Ama hala ardından DEĞİRMEN SUYU hesabı yapılan…
Öyle bir insan ki ülkem devletim deyip gözyaşı döktüğünde bile gözyaşına iftira edilen…öyle bir insan ki 40 yıl önce bir cami kürsüsünde yüreğinin yanmalarını anlatmaya çalışırken şu anda dünyaya haykıran… ve dünya ona mukabelede bulunurken kendi insanı çamur at tutmasa da izi kalır kabilinden yaklaşan…
Söyleyen aynı, his aynı heyecan aynı… 40 yıl önceki aynı his aynı şuur… Buna inat 40 yıldır aynı görmezlik aynı karalama…
Düşmanlarına bile dua eden bir ağız… aç açabildiğin kadar sineni ummanlar gibi olsun diyecek kadar her düşünceye açık. Ama yine de karalanan anlaşılmamakta inat edilen…
Dünyanın 100 entelektüel listesinde zirveye çıkan ama ülkesinde bitirilme planları yapılan.. şu ana kadar dünyanın çeşitli üniversitelerinde adına sempozyumlar yapılan… ama ülkesinde üniversite de bir öğrenci bir ifadesinde ismine atıfta bulunsa hakarete maruz kalan…
Şimdi de başka şeyler söylemek istiyorum size.
22 yaşında üniversitesini daha yeni bitirmiş nice gençleri dünyanın neresi olsa fark etmez GİDERİM. Nasıl dedirtirsiniz? Avrupa’da bir Afrika da, kutuplar da bir Amerika da neresi olursa olsun yeter ki insan olsun… nasıl söylettirebilirsiniz. Ya da savaş en yoğun halindeyken Irak’a nasıl GİDERİM dedirtirsiniz. Afganistan, Pakistan, Kosova, Bosna… nasıl iç savaş çıksa bile dönmeyin dediğinizde –ki denmese de dönmezler- DÖNMEM dedirtebilirsiniz?...
Size soruyorum en iyi üniversitelerde okumuş yüzlerce öğretmeni hangi vaatlerle hangi servetlerle bu ülkelere gönderebilirsiniz… ya da liseyi bitirip adı sanı bilinmeyen bir ülkeye hangi gencimizi nasıl gönderebilirsiniz GİT diyebilirsiniz…
Gidilen müessese açılan hiçbir ülkede amaç asimile, ideoloji aşılama değil. Misyonerlik değil yapılanlar… şu an çoğu Türk Kolejinde yerli öğretmenler vazife yapıyor bir çoğunda yerli yöneticiler var. Ve en son artık meşale onlara emanet edilip bayrak onlara devrediliyor.
İşte bunlara öncülük eden fikirleri ile yapacaklara rehberlik edene reva görülense soruşturulmak… soruşturma bitip asılsız çıkınca iftiraya maruz kalmak. Olmadı ona destek olanları karalamak, ondan onun hareketinden bahseden gazetelere ambargo koymak..
İşte ben de o FG ci dediklerinizdenim. Son sınıf öğrencisiyim. Ve kimseye hayatımda –ci –cu demedim. Ve ben bu topraklara devletime hocalarıma vefamı nasıl gösteririm diye sancı çekiyorum. Ülkemi seviyorum devletimi milletimi seviyorum en yakın arakadaşım solcu onu da çok seviyorum yine yakın bir arkadaşım alevi onu da çok seviyorum ve biz dostluğun ötesinde bir kardeşlik yaşadık. Ve ben devletimin ordusunu da SEVMEK İSTİYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder