ÖĞRETMEN ama bu torpaqlarda MÜELLİMELİKDİR vazifem...






15 Mayıs 2011 Pazar

EĞİTİM FİLMCİKLERİM



Son izlediğim iki filmden bahsetmek istiyorum. Birincisi bir hint filme sanırım 2007 yapımı: Black.
Kör ve sağır bir kızın eğitim azmini ve en önemliisi de ÖĞRETMENİNİN azmini anlatması. Öğretmenin sabrıyla eğitmenler için kızın azmiyle de öğrenciler için izlenilmesi ve de izlettirilmesi gereken bir film. Menfi bir yanı da bulunmadığı için kesinlikle tavsiye ederim!(Film gerçek bir yaşamdan yola çıkılmış)


Diğeri ise The Ron Clark Story.
Her eğitmenin muhakka izlemesi geren mükemmel bir öğretmen filmi!
Ve de hepimizin yahu bu film demesini engelleyecek yanı GERÇEK olması!
http://www.ronclarkacademy.com/
verdiğim linkde öğretmenimizin cidden var olduğunu dahasi öğretmenliğe aynı aşkla devam ettiğini ve yöntemlerinin ne olduğunu görmekteyiz!
Ben izledikten sonra kendime yeniden bir göz attım:):)
Kesinlikle tavsiye ederim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder